Dagens Juno 20 februari

Denna jackan kom med posten idag. Ett företag som tyckte jag skulle sälja deras kläder. De är fina men, njae...deras filosofi är precis tvärtemot min, hur skulle det se ut liksom?! De tyckte det var för mkt grälligt och hysteriskt, jag älskar det färggranna och barnsliga!! Frågan är hur man gör nu. Skickar jag tillbaka jackan eller behåller jag den? (jag har redan bestämd vad men hur skulle DU göra?)


Sitter stadigare och stadigare, idag har hon bara vält en gång


Såhär ser hon ut just nu. Inklusive vaktkatten Mahatma Nils. Hon snarkar.

/m


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Kolla på den sjukt bra sjungande killen på http://tjf.blogg.se ! Han e jääätteee bra ! :)

2009-02-20 @ 23:03:32
URL: http://tjf.blogg.se/
Postat av: mie

Och meningen med såna kommentarer är? Nappar någon någonsin på sånt där? (pekar uppåt) Jag blir bara irriterad och skulle aldrig klicka mig in ens om det lät bara pyttelite intressant.

2009-02-20 @ 23:22:07
Postat av: Lisa

Tack för din kommentar på min sida! Kul att du också har en dotter som nästan är lika gammal som Julie.



Maldiverna lät härligt, det påminner nog en hel del om hur vi har det här på Seychellerna, även om det är bergigt här och annan religion. Men stränderna verkar lika härliga :) Hur gjorde ni förresten med Juno och solen? Jag tycker att det är lite jobbigt att hålla Julie i skuggan hela tiden.

Vi flyttar tillbaka till Stockholm i maj.

Ha det bra!

2009-02-21 @ 07:39:14
URL: http://lisasbetraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0